Wubbo Ockels: ‘Onze aarde heeft kanker’

Indrukwekkend afscheidsinterview van de Nederlandse astronaut Wubbo Ockels, enkele uren voor zijn overlijden. “In de ruimte zie je dat je alleen bent. We hebben maar één aarde. Er is geen reserveplaneet. Dus moet je voor deze planeet zorgen.”

[youtube]https://youtu.be/6rDG6pE-GGY[/youtube]